نوشته شده توسط : nahal

فواید تخم مرغ و دلیل خوردن تخم مرغ برای صبحانه: تخم‌مرغ؛ صبحانه‌ای برای تقویت مغز. استفاده از تخم‌مرغ به عنوان صبحانه برای تقویت مغز و بالا بردن سطح هوشیاری، نقشی اساسی دارد.
تخم‌مرغ‌ها سرشار از پروتئین هستند و هضم پروتئین‌ها در بدن وقت بسیاری را می‌گیرد و به این خاطر است که مدت بیشتری احساس سیری می‌کنیم و در طی روز کمتر به خوردن تنقلات ناسالم روی می‌آورید. این امر باعث می‌شود تا نه تنها دچار اضافه وزن نشده، بلکه میزان قند خونتان را در سطحی متعادل نگه داشته و سطح هوشیاری‌اتان را نیز افزایش دهید. سفیده تخم‌مرغ دارای فرم خالص‌تری از پروتئین است. پروتئین تخم‌مرغ به خاطر کیفیت بالایی که دارد بهتر و راحت‌تر جذب بدن می‌شود. تخم‌مرغ‌ها همچنین سرشار از ویتامین و مواد معدنی مختلفی هستند که باعث می‌شوند ذهن و جسم با هم کار کنند. فواید تخم مرغ و دلیل خوردن تخم مرغ برای صبحانه تخم مرغ تخم مرغ همیار لاغری است!!
حتماً تعجب کردید؟ تخم مرغ را چه به لاغری؟ بدون شک پیش از این بارها شنیده اید که تخم مرغ باعث چاقی می شود یا برای سلامتی مضر است. اما باید بدانید که نتایج پژوهشی که در Rochester Center for Obesity Research انجام شده نشان می دهد مصرف تخم مرغ برای صبحانه باعث می شود که ۴۰۰ کالری کمتری دریافت کنید. این میزان کاهش کالری به این معنی است که در ماه ۱٫۳ کیلو گرم وزن کم می کنید. احتمالاً دلیل این مسئله این است که تخم مرغ احساس سیری طولانی مدتی تولید می کند و بعد از خوردن آن شما نیازی به مصرف میان وعده احساس نخواهید کرد. درست است که تخم مرغ حاوی کلسترول است اما هیچ دلیل قانع کننده ای وجود ندارد که تخم مرغ میزان کلسترول خون را افزایش می دهد. سلامت وتندرست باشید.

‎'‎فواید تخم مرغ و دلیل خوردن تخم مرغ برای صبحانه:
تخم‌مرغ؛ صبحانه‌ای برای تقویت مغز.
استفاده از تخم‌مرغ به عنوان صبحانه برای تقویت مغز و بالا بردن سطح هوشیاری، نقشی اساسی دارد.
تخم‌مرغ‌ها سرشار از پروتئین هستند و هضم پروتئین‌ها در بدن وقت بسیاری را می‌گیرد و به این خاطر است که مدت بیشتری احساس سیری می‌کنیم و در طی روز کمتر به خوردن تنقلات ناسالم روی می‌آورید.
این امر باعث می‌شود تا نه تنها دچار اضافه وزن نشده، بلکه میزان قند خونتان را در سطحی متعادل نگه داشته و سطح هوشیاری‌اتان را نیز افزایش دهید.
سفیده تخم‌مرغ دارای فرم خالص‌تری از پروتئین است. پروتئین تخم‌مرغ به خاطر کیفیت بالایی که دارد بهتر و راحت‌تر جذب بدن می‌شود.
تخم‌مرغ‌ها همچنین سرشار از ویتامین و مواد معدنی مختلفی هستند که باعث می‌شوند ذهن و جسم با هم کار کنند.
فواید تخم مرغ و دلیل خوردن تخم مرغ برای صبحانه
تخم مرغ تخم مرغ همیار لاغری است!!
حتماً تعجب کردید؟ تخم مرغ را چه به لاغری؟ بدون شک پیش از این بارها شنیده اید که تخم مرغ باعث چاقی می شود یا برای سلامتی مضر است.
اما باید بدانید که نتایج پژوهشی که در Rochester Center for Obesity Research انجام شده نشان می دهد مصرف تخم مرغ برای صبحانه باعث می شود که ۴۰۰ کالری کمتری دریافت کنید. این میزان کاهش کالری به این معنی است که در ماه ۱٫۳ کیلو گرم وزن کم می کنید.
احتمالاً دلیل این مسئله این است که تخم مرغ احساس سیری طولانی مدتی تولید می کند و بعد از خوردن آن شما نیازی به مصرف میان وعده احساس نخواهید کرد.
درست است که تخم مرغ حاوی کلسترول است اما هیچ دلیل قانع کننده ای وجود ندارد که تخم مرغ میزان کلسترول خون را افزایش می دهد.
سلامت وتندرست باشید.‎'‎
 




:: بازدید از این مطلب : 1369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: